پاورپوینت بازاريابي الكترونيك
پاورپوینت بازاريابي الكترونيك
تعدادصفحات=۳۱ اسلاید
دانلود پاورپوینت بازاريابي الكترونيك در ۳۱ اسلايد که قابل ويرايش مي باشد.
جهت آشنايي شما عزيزان با محتواي بازاريابي الكترونيك چندتا اسلايد را قرار مي دهيم تا آشنايي بيشتري پيدا کنيد.
مفهوم بازاريابي الكترونيك:
محتوای اسلاید سوم:
مقدمه ای بر بازاریابی و تجارت الکترونیک:
هزاره سوم یا عصر دیجیتال تغییرات شگرفی را در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه کسب و کار و تجارت به وجود آورده است . فناوری اطلاعات با تاثیر بر اقتصاد جهان ، تغییرات همه جانبه ای را موجب شده است.
جهانی شدن و مقررات زدایی ، تاکید بر سازمان های افقی ، فرایند محوری به جای وظیفه محوری ، استفاده از تفکر IT در تولید و خدمات ، افزایش فشار در کاهش زمان حضور در بازار ، افزایش قدرت چانه زنی مشتریان ، گسترش کانال های جدید توزیع ، توسعه و بکارگیری مفهوم مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها ، از مهم ترین این تاثیرات سشکلی و ماهوی در تجارت به شیوه سنتی پدید آورده است که به طور کلی رویکردهای جدیدی را طلب می کند .
لذا در اینجا و در صفحات بعد، با اشاره ای به ادبیات و مفهوم تجارت و بازاریابی الکترونیکی ، به کارکردها و تاثیرات آن در کسب وکارهای امروزی می پردازیم .
دیدگاه ها